No worries!

24 november 2011 - Sydney, Australië

... want we leven nog gewoon :P Erg druk met werk op het moment waardoor het er niet eens van komt om een verhaaltje te schrijven. We maken ook niet veel mee op het moment maar goed :)

We werken nu allebei in een koffieshop, zo'n tentje waar ze koffie verkopen. Ramona doet er 2, samen fulltime, en ik bij 1 daarvan ook fulltime. We doen allebei 5-6 dagen per week waardoor we wel minimaal de 40 uur halen. Steven had vorige week 52 uur zelfs. Het is aanpoten, maar we doen het voor een goed doel! Meer over dat goede doel in het volgende verhaal :P

Aanstaande zaterdag gaan we lekker festivallen, ook alweer ff geleden! Hopelijk snel daarna weer een fatsoenlijk blogje :)

Cheers!

1. Martin:
    24 november 2011
    Nou jullie hebben het nog drukker met werk dan in Nederland :)
    Ik had niet verwacht dat jullie zo hard moesten werken om jullie doelen te bereiken.
    Ik hoop dat jullie snel genoeg geld bij elkaar hebben om weer lekker verder te gaan.

Festivalletje is natuurlijk weer heel leuk om mee te maken.
    Ik had begrepen dat er nog meer aankomen :-)
    Geniet er lekker van!!

Groetjes,
    Martin
  2. Irene:
    24 november 2011
    Mooi om weer iets van jullie te horen. Zeker een hele omschakeling om fulltime te werken na wekenlang vakantie vieren? Kan me best voorstellen dat je 's avonds moe bent. Je leert er vast veel van, al die verschillende koffiesoorten en wat je erin moet gooien, wie weet kun je dat later weer eens ergens voor gebruiken.
  3. elsie:
    24 november 2011
    Hard werken kan je weer lekker doorgaan met vakantie groetjes
    els
  4. Annelies & Jos:
    24 november 2011
    Ik vind het kei-goed wat jullie doen!
    Maar zoals jullie al schrijven....na goede arbeid is het goed feesten!
    Veel plezier met het plannen van het vervolg, sterkte met het gezwoeg en jullie houden ons alsjeblieft op de hoogte, toch?

Liefs, Annelies.
  5. Hark & Muts:
    29 november 2011
    Ik voorzie een gouden toekomst bij Starbucks ;)
    Ben benieuwd naar de 'goede doelen' waarvoor het geld bedoeld is!
    Gr, H&M