Daar gaan we weer! Met z'n drieën

26 februari 2017 - Almere, Nederland

Nou, we kunnen en mogen weer! Indonesië deze keer.
Dinsdagavond vliegen we naar Dubai, donderdag ochtend door naar Bali, en 30 maart snachts vanaf Jakarta via Dubai terug naar NL.

Vluchtgegevens:
EK150 - Tue 28 Feb 17
22:00 Amsterdam Airport Schiphol (AMS) 06hr 07:35 Dubai International Airport (DXB)

EK398 Thu 02 Mar 17
08:55 Dubai International Airport (DXB)
22:00 Ngurah Rai International Airport Denpasar Bali Indonesia (DPS)

EK359 Thu 30 Mar 17
00:10 Soekarno-Hatta International Airport 05:05 Dubai International Airport (DXB)
EK147 Thu 30 Mar 17
08:05 Dubai International Airport (DXB) 07hr 13:15 Amsterdam Airport Schiphol (AMS)

Mooie beloning na 3 jaar fulltime werk en studie combineren, en gelukkig heb ik een werkgever waarbij zulke dingen ook kunnen!

Superspannend natuurlijk, backpacken met een kind van 13 maanden! Maar we vonden onze reizen fantastisch, willen dat ook blijven doen, dus maar gewoon proberen of het goed gaat met Jesse. Gelukkig is het een vrij makkelijk mannetje en is Indonesië erg kindvriendelijk. Met wat extra bagage, een oude buggy, Rugdrager en tentje voor jesse om in te slapen (als er geen babybedje is) moet het wel los lopen. Gelukkig loopt hij, eet ie als een beetje met ons mee en is ie niet eenkennig.

We hebben gedacht aan een road trip USA, Kaapverdie, Zanzibar en alleen Bali, maar als je ver gaat vliegen is het toch zonde om maar op 1 plek te blijven, kort te gaan of matig weer te hebben. Dus zo kwamen we op Indonesië uit.

We blijven dus in ieder geval 1 dag in Dubai, en zeker wel een weekje op Bali om gewoon lekker uit te rusten. Daarna gaan we vermoedelijk naar de Gili islands, en sowieso naar Java (het eiland waar Jakarta ligt. Lombok ligt in de buurt van Gili dus dat is ook een goede optie. En verder zien we wel! 30 dagen de tijd dus dat is mooi. Hopelijk nog wat duiken en hiken ook. Ach we zien wel :D

Liefs van ons
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jeroen & Abby:
    26 februari 2017
    Veel plezier, we kijken uit naar jullie reisverhalen :-)
  2. Annelies & Jos:
    26 februari 2017
    Goede actie, we hoopten al op een verhaal! Heel veel plezier en zorg goed voor elkaar.
  3. Marvin en Kelly:
    26 februari 2017
    Wat een lekker vooruitzicht en goede beloning!

Heel veel plezier!
  4. Tjake en Françoise:
    26 februari 2017
    We wensen jullie een hele goede reis en zijn nieuwsgierig naar jullie avonturen.
  5. Arie en Helma:
    26 februari 2017
    Heerlijk vooruitzicht voor jullie en nu met Jesse erbij wel extra spannend, fijn dat we op deze manier op de hoogte blijven van jullie avonturen
  6. Liesbeth:
    26 februari 2017
    Dat weekje Bali is echt heeeeeerlijk na een inspannende reis, heb ik ook gedaan en van genoten.
  7. Marianne:
    11 maart 2017