Just a quickie, we gaan verhuizen!

29 oktober 2011 - Sydney, Australië

G'day allemaal! Alles goed? Hier in Sydney vanzelfsprekend wel haha.
We gaan morgen verhuizen! Een vriend van Ramona / ons heeft hier een appartement en gaat stomtoevallig morgen verhuizen naar een ander appartement. Wij hebben de mazzel dat we het kunnen overnemen, en aangezien dat een stuk goedkoper is dan in een hostel slapen doen we dat. Morgen dus verkassen, en morgenavond / maandag komen er 2x 2 mensen kijken voor de tweede kamer. Het is een 2-bedroom appartement en te duur voor ons alleen dus we gaan er 2 huisgenoten bij nemen.

Er is alleen geen internet in het appartement dus het kan even duren voor we weer online zijn! Het zal in ieder geval denk ik niet dagelijks zijn, al weet je het nooit. Misschien kunnen we meeliften op de verbinding van de buren ofzo :)

Maargoed, verhuizen dus! Vanaf morgen wonen we op Redman Road nummer 21 in Dee Why, een 'wijk' in het noorden van Sydney. Een aardig eindje van het centrum af met de bus (40 minuten ofzo) maar winkels en het strand liggen praktisch op de stoep. Leek ons niet vervelend haha.
'Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis'-kaartjes mogen naar 17/21 Redman Road, Dee Why, NSW 2099, Australia. :) :P

Werk zoeken is door de appartement-perikelen een beetje achter gebleven. Behalve wat klussen in het hostel hebben we nog niets gevonden.. Maar we zijn er druk mee bezig en het zal vast wel lukken :)

Goed, veel liefs van ons en tot snel maar weer!

Steven en Ramona

1. Martin:
    Hey jullie! :-D

Heel veel succes met het werk zoeken.
    Ik hoop dat jullie wat leuks kunnen vinden.
    Zal ook wel even weer wennen zijn om te gaan werken na jullie werkloze avontuur tot nu toe. haha

Vlakbij het strand is inderdaad geen verkeerde kijk op het mooie wat jullie allemaal meemaken.

Met het internet hoop ik dat jullie wat kunnen vinden.
    Het is elke keer leuk om wat te lezen of te horen van jullie.

Ik zit ook nog elke dag bij de brievenbus op een kaartje te wachten :)

Ik zal ook zeker de moeite nemen om een kaartje te gaan schrijven. Dan hebben jullie ook wat van Nederland dicht bij jullie!!

Groetjes Martin
  2. Kelly:
    29 oktober 2011
    Wat een geweldige verhalen en mooie foto's! Echt super wat jullie daar allemaal meemaken. Jullie vermaken jullie gelukkig prima zo aan de andere kant van de wereld ;-)

Succes met het zoeken naar werk. En geniet verder van dit mooie avontuur!

Liefs Kelly
  3. Annelies & Jos:
    29 oktober 2011
    Hey Steven en Ramona, weer een vaste plek voor eventjes. Hopelijk komen er leuke mensen kijken naar de andere kamer, want je zit toch dicht bij elkaar.
    Succes en liefs, Lies en papa
  4. Irene:
    31 oktober 2011
    Zo raken jullie wel gesetteld in Australië. Veel succes met het zoeken naar werk!
  5. Omi en Opi:
    31 oktober 2011
    Zo,stelletje globe trotters,jullie maken wel het een en ander mee dat hadden jullie ook niet gedacht.Laten jullie nu een verhuiswagen uit Nederland komen om te verhuizen?Veel succes en veel woon genot saampjes.Geniet er van.Omi en Opi.
  6. elsie:
    3 november 2011
    Hi you two.wist niet dat je al in sydney zit. heb je een phonenumber.mijn nieuwe number is 0397285255
    sucses met werk zoeken els